Досліджуємо історію і суспільство
Досліджуємо історію і суспільство. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти.
- Автор: П.В.Мороз, І.В.Мороз, С.І.Моцак
- Видавництво: "Педагогічна думка"
- Рік видання: 2022
- Сторінок: 168
- Формат файлу: pdf
Шановні п'ятикласники та п'ятикласниці!
Ви тримаєте в руках підручник з інтегрованого курсу «Досліджуємо історію та суспільство». У цьому році він стане вашим помічником у світі історії та громадянської освіти. З його допомогою ви дізнаєтеся про історію як науку та навчальний предмет, зрозумієте, як історики довідуються про минулі часи, дізнаєтеся про різноманітні історичні події та видатних історичних діячів та діячок. Також ви навчитеся будувати шкалу історичного часу й встановлювати за її допомогою хронологічну послідовність подій, складати розповідь за історичною картою, розпізнавати зміст та значення пам'яток минувшини, аналізувати різноманітні історичні джерела та багато іншого.
Досліджувати — означає самостійно здобувати нові знання. Тому підручник містить дослідницькі завдання, які передбачають самостійний пошук знань на основі аналізу історичних джерел, пам'яток культури, історичних карт тощо. Аби їх виконати, потрібно не лише зрозуміти прочитане, а й подумати, поміркувати, а в разі необхідності — звернутися за консультацією до вчителя/вчительки.
Важливим на уроці історії є вміння співпрацювати з однокласниками в парах і малих групах та під час обговорення завдання в загальному колі. Щоб така робота була успішною і принесла результат, потрібно дотримуватися відповідних правил, які розміщені на сайті інтернет-підтримки підручника.
Під час читання тексту підручника виділяйте в ньому головні думки. Особливу увагу звертайте на виділені в тексті курсивом чи жирним шрифтом факти, поняття, імена видатних осіб, дати. Натрапивши на незнайоме слово, запитайте у вчителя/вчительки або довідайтеся в словнику чи енциклопедії про його значення.
На сторінках підручника ви знайдете також карти та картосхеми. Вони дадуть можливість доповнити вашу уявну екскурсію в часі по країні наших предків подорожжю в просторі.
Під час роботи з текстом підручника визначайте в ньому головні думки. Особливу увагу звертайте на виділені в тексті жирним шрифтом та курсивом факти, поняття, імена видатних осіб, дати. Натрапивши на незнайоме слово, запитайте у вчителя/вчительки або довідайтеся в словнику чи енциклопедії про його значення.
А тепер пропонуємо вирушити в захоплюючу подорож світом історичних знань. Бажаємо вам успіхів у навчанні!