Зарубіжна література

Оцінити підручник:
4,0 6
Зарубіжна література 8 клас Волощук Слободянюк 2016

Зарубіжна література. Підручник для 8-го класу загальноосвітніх навчальних закладів.

  • Автор: Є.В.Волощук, О.М.Слободянюк
  • Видавництво: "Генеза"
  • Рік видання: 2016
  • Сторінок: 288
  • Формат файлу: pdf

Путівник до підручника.

 

У попередніх класах ви вчилися розуміти художню літературу як мистецтво слова. Тепер, подорослішавши, маєте осягнути її як явище історичне - тобто таке, що розвивається і змінюється разом із суспільством.

Уміщені в підручнику художні твори дадуть вам загальне уявлення про перебіг літературного процесу, про своєрідність кожної художньої доби в розвитку зарубіжного письменства, про розмаїту картину літературного життя від давніх часів до ХУІІІ ст. Завершує п ідручник частина «Література ХХ-ХХІ століть», у якій ви зможете ознайомитися з популярними художніми творами, пов’язаними з проблемами сучасності.

Читати вдумливо й творчо вам допоможуть різноманітні за змістом рубрики:

«Літературознавча довідка» містить визначення літературознавчих понять;

«Коментар філолога» розкриває художні й композиційні особливості творів, пояснює певні явища літературного процесу;

«Коментар архіваріуса» висвітлює зв’язки між літературою та історією;

«Український мотив» виявляє зв’язки культурних традицій різних народів з Україною та її письменством, розповідає про здобутки українських перекладачів;

«У світі мистецтва» розкриває зв’язок літератури з іншими видами мистецтва;

«Літературний навігатор» надає стислу інформацію про художні твори, які ви маєте прочитати самостійно; містить відомості про їхніх авторів, запитання й завдання для самоперевірки.

У підручнику є також рубрики для полегшення опрацювання нових тем. Перша з них - «Літературний багаж» - пропонує пригадати вивчений у попередніх класах і засвоєний самостійно матеріал. Друга -«Перед читанням» - спрямовує на творче сприйняття художнього твору. Третя - «Літературний практикум» - пропонує запитання і завдання для застосування набутих теоретичних знань на конкретному літературному матеріалі.

Інформаційні та художні тексти в підручнику супроводжуються запитаннями й завданнями для індивідуальної, парної та групової роботи. Деякі з них спрямовано на розвиток фантазії та реалізацію творчих здібностей («Творчий проект»), на вміння обстоювати власну думку в літературній дискусії («Подискутуймо!») і поглиблення філологічних знань («Філологічний майстер-клас»), на розвиток усного й писемного мовлення («Теми творів»), розв’язання складних читацьких завдань («Клуб книголюбів»). Наприкінці кожної частини підручника подано підсумкові запитання та завдання.

 

Схожі матеріали