Español

Оцінити підручник:
5,0 1
Іспанська мова 7 клас Редько Шмігельський 2020 (3 рік навчання)

Іспанська мова. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (3-й рік навчання)

  • Автор: В.Г.Редько, І.С.Шмігельський
  • Видавництво: "Генеза"
  • Рік видання: 2020
  • Сторінок: 224
  • Формат файлу: pdf

 

Підручник іспанської мови для учнів 7-го класу продовжує серію навчальної літератури для оволодіння другою іноземною мовою. Підручник створено відповідно до чинної навчальної програми з іноземних мов на засадах компетентнісного, комунікативного, діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів.

У підручнику враховано навчальний досвід семикласників, їхні інтереси і комунікативні наміри. Тематика, мовні та мовленнєві засоби, навчально-мовленнєві ситуації зумовлені комунікативними потребами учнів.

Теми для спілкування, дібраний мовний, мовленнєвий та ілюстративний матеріал, а також інші позатекстові засоби сприяють умотивуванню комунікативної діяльності учнів, дозволяють організовувати процес навчання як своєрідну модель спілкування у формі діалогу культур, що забезпечується принципом взаємопов’язаного оволодіння мовою і культурою народу.

Методична організація матеріалу підручника дає змогу раціонально будувати навчальний процес, а оптимізована система вправ і завдань забезпечує ефективне формування в учнів іспаномовної комунікативної компетентності.

Учителю надається право самостійно визначати види навчальної діяльності, які доцільно виконувати в письмовій формі, у тому числі вдома. Пропонованими видами діяльності як домашніми завданнями учитель може варіювати залежно від ситуативних потреб. Зміст першого розділу спрямований на повторення та узагальнення навчального матеріалу, вивченого в 5-6 класах.

Навчальний матеріал структуровано за тематичним принципом. Тематичні розділи, у свою чергу, поділено на підрозділи (уроки). Кожний з них є цілісним компонентом, у межах якого виконується певне комунікативне завдання.

Кожний урок підручника не є прямим відбитком шкільного уроку. Учителеві надається право варіювати його зміст відповідно до ситуативних комунікативних потреб. Окрім того, за потреби та умов навчання матеріали деяких підрозділів можна розділити на два уроки або ж матеріали кількох підрозділів інтегрувати в один. Структуру всіх тематичних розділів уніфіковано, кожний розділ містить 7 основних уроків, а 8-й - передбачено для повторення та узагальнення навчального матеріалу. Учитель може самостійно визначати види діяльності відповідно до комунікативних потреб.

У кінці підручника подано список виразів класного вжитку, граматичний довідник та іспансько-український словник.

Бажаємо успіхів!

 

Схожі матеріали