Історія України
Історія України. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, академічний рівень.
- Автор: О.І.Пометун, Н.М.Гупан
- Видавництво: "Сиция"
- Рік видання: 2012
- Сторінок: 336
- Формат файлу: pdf
Шановні учні!
Перед вами підручник з історії України, який охоплює період від початку Другої світової війни до сьогодення.
Підручник адресовано вам — учням випускного класу, які вже сьогодні беруть участь у суспільному житті, мають документ, що засвідчує громадянство — паспорт громадянина України, і визначають свій життєвий шлях. Зміст підручника орієнтовано на ваш соціальний досвід, здатність історично мислити, виявляти громадянську позицію. Цей підручник дасть вам можливість опанувати навчальний зміст за умови самостійного опрацювання всіх його складових: тексту, документів, фотографій, історичних карт і завдань до них; формувати власні погляди на події минулого; ознайомитися з матеріалами соціальної історії та повсякденності; дискутувати, аргументувати свою думку, відрізняти факти від домислів; перевіряти й оцінювати власні знання
Звертаємо вашу увагу на те, що:
• після назви кожної теми представлено план, за яким вона викладається; ключові терміни і поняття; дати основних подій;
• виділені жирним шрифтом терміни, дати бажано запам'ятати, навчитися пояснювати та оперувати ними. Якщо слово позначено зірочкою (*), то його пояснення можна знайти у словнику наприкінці підручника;
• біографічні відомості про видатних діячів, які впливали на розвиток подій, допоможуть вам зрозуміти їх погляди і поведінку в конкретній ситуації;
• історичні документи, спогади сучасників подій, оцінки та інтерпретації явищ істориками, фотодокументи супроводжуються запитаннями і завданнями, які треба виконати. Така робота допоможе орієнтуватися в інформаційних процесах, характерних для сучасного етапу розвитку людства;
• наприкінці теми є завдання, які допоможуть з'ясувати, наскільки ви засвоїли опрацьований матеріал. Ці завдання потребують аналізу, систематизації фактів та явищ, пояснення причин та взаємозв’язків історичних подій, процесів;
• завдання для тематичного оцінювання пропонуються наприкінці кожного розділу, їх слід використовувати для самоконтролю і самоперевірки, готуючись до відповідного заняття.