Español

Оцінити підручник:
5,0 1
Іспанська мова 9 клас Редько Береславська 2022 (5 рік навчання)

Іспанська мова (5-й рік навчання). Підручник для 9 класу закладів загальної середньої школи.

  • Автор: В.Г.Редько, В.І.Береславська
  • Видавництво: "Генеза"
  • Рік видання: 2022
  • Сторінок: 199
  • Формат файлу: pdf

 

Підручник з іспанської мови для учнів 9-го класу продовжує серію навчальної літератури для оволодіння другою іноземною мовою.

Підручник створено відповідно до чинної навчальної програми з іноземних мов на засадах компетентнісного, комунікативного, діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів. Він сприяє комплексному виконанню комунікативної, розвивальної, виховної та освітньої цілей навчання.

У підручнику враховано навчальний досвід дев’ятикласників, їхні інтереси та комунікативні наміри. Тематика, мовні та мовленнєві засоби, навчально-мовленнєві ситуації, інтерактивні форми діяльності зумовлені комунікативними потребами учнів.

Теми для спілкування, раціонально дібраний мовний, мовленнєвий та ілюстративний матеріал, а також інші позатекстові засоби сприяють умотивуванню навчальної комунікативної діяльності учнів, дозволяють організовувати процес навчання як своєрідну модель спілкування у формі діалогу культур, що забезпечується принципом взаємопов’язаного оволодіння мовою і культурою її носіїв.

Методична організація матеріалу підручника дає змогу раціонально будувати навчальний процес, а оптимізована система вправ і завдань забезпечує ефективне формування в учнів іспаномовної комунікативної компетентності.

Учителю надається право з видів навчальної діяльності, що пропонуються у підручнику, самостійно визначати ті, які доцільно виконувати в письмовій формі як на уроках, так і вдома.

Навчальний матеріал структуровано за тематичним принципом. Тематичні розділи, у свою чергу, поділено на уроки. Кожний урок є цілісним компонентом, у межах якого виконується певне комунікативне завдання. Зміст підручника сконструйовано в такий спосіб, який дає вчителеві можливість, у разі потреби, самостійно дозувати матеріал відповідно до умов навчання та використовувати інші дидактичні засоби.

У кінці підручника подано короткий граматичний довідник та іспансько-український словник.

Сподіваємося, що підручник допоможе учням оволодіти іспаномовним спілкуванням в усній та письмовій формі та сприятиме якісній організації професійної діяльності вчителя.

Бажаємо успіхів!

 

Схожі матеріали