Трудове навчання (обслуговуючі види праці)
Трудове навчання. Обслуговуючі види праці. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Автор: М.Л.Пелагейченко, О.В.Біленко
- Видавництво: "Астон"
- Рік видання: 2017
- Сторінок: 256
- Формат файлу: pdf
Люба дев’ятикласнице! Любий дев’ятикласнику!
Підручник, який ти тримаєш у руках, може стати надійним дороговказом, компасом, який спрямує твою пізнавальну діяльність до берегів знань, розуміння та інтелектуального збагачення. На тебе чекають нові відкриття, задоволення від виготовлених виробів та цікаві дослідження.
У попередніх класах на уроках трудового навчання тобі вже вдалося навчитися різних технологій, виготовити чимало оригінальних виробів, здійснити розробку креативних проектів. Однак дуже важливо не зупинятися і продовжувати вивчати навколишній світ, отримувати нові вміння, удосконалювати вже отримані практичні навички.
У новому навчальному році ти маєш можливість дізнатися про властивості матеріалів синтетичного походження, опанувати технологію виготовлення виробів, в’язаних спицями, засвоїти поняття «біоніка», навчитися проектувати майбутню професійну діяльність, добирати власний стиль в одязі, коригувати власну зовнішність різними засобами та багато іншого.
Наскільки ефективним виявиться процес засвоєння нових знань, значною мірою залежить від тебе. Тому вже на початку навчального року постав перед собою особисті цілі, поміркуй над можливостями, які надає освоєння трудового навчання, заплануй розвивати свої вміння для отримання найкращих результатів у навчанні та праці.
Роботу над новим матеріалом радимо розпочинати з пошуку відповідей на запитання на початку параграфів. Намагайся пропонувати власні гіпотези щодо розв’язання проблемних питань, не бійся помилок і неправильних суджень. Ти отримаєш справжнє задоволення від навчання, коли використаєш запропонований теоретичний матеріал як базу для власних досліджень і практичних робіт. Намагайся в усьому дійти до суті, долай перешкоди на шляху здобування знань і вмінь. Не задовольняйся лише запам’ятовуванням теоретичних положень і визначень, піддавай усе аналізу, виявляй ініціативу в пошуку нової інформації, співпрацюй з учителем.
За допомогою завдань і запитань до кожного параграфа ти маєш можливість перевірити рівень своїх знань та засвоєння інформації. Наприкінці розділів на тебе чекають підсумкові тести. Радимо критично ставитися до себе, пам’ятати, що саме об’єктивна самооцінка є запорукою успіхів у навчанні. Завжди замислюйся над запитаннями: «Що мені не зрозуміло?», «Які додаткові дослідження необхідно провести?» тощо.
Не обмежуйся матеріалом, викладеним у підручнику, розширюй світогляд, намагайся дізнатись про кожну з тем якнайбільше. Обов’язково зверни увагу на запропоновані творчі завдання і теми інформаційних, дослідницьких та пошукових проектів. Саме через проектну діяльність ти можеш розкрити свій потенціал та відшукати власне «Я». Намагайся розміщувати результати власних досліджень у мережі Інтернет — тоді про твої досягнення дізнається не лише вся Україна, а, можливо, й увесь світ.