Хімія
Хімія. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Автор: Т.М.Гранкіна
- Видавництво: "Основа"
- Рік видання: 2017
- Сторінок: 303
- Формат файлу: pdf
Перед вами підручник хімії, який ми намагалися зробити не схожим на інші. Чи вдалося це — судити вам. Підручник написано зрозумілою мовою, адже перш за все нам хотілося говорити з вами, дорогі учні та учениці, вчителі та вчительки. Перед кожним розділом є малюнок, в якому відображено весь зміст розділу. Розглядати його потрібно не поспішаючи, знаходячи взаємозв’язки й відповідності. Напевно, він буде зрозуміліший після вивчення розділу й дасть можливість легко і просто повторити або згадати навчальний матеріал.
Сторінками підручника з вами подорожуватимуть персонажі — хлопчики й дівчатка. Вони розмовляють, запитують і відповідають так само, як і учні в школі. Ми вирішили, що буде зрозуміліше, якщо деякі питання вони пояснять простішою мовою.
У підручнику також є «вчителька» і «вчитель». Вони, як і шкільні вчителі, задають завдання і наводять приклади розв’язків і відповідей, а також звертають вашу увагу на важливі моменти або коментують навчальний матеріал.
Завдання, наведені в тексті параграфа, треба відразу виконувати, тільки-но ви їх прочитали. Це допоможе краще зрозуміти навчальний матеріал. Матеріали для запам’ятовування, а також визначення і правила обведені в рамочку або позначені. Звичайно, вчити новий матеріал потрібно, спираючись на вже отримані знання. Якщо ви щось забули, ми вам нагадаємо й повторимо.
У підручнику також наведено додаткову інформацію, яка не входить до шкільної програми. Це рубрика «Дізнайтеся більше». Вона може зацікавити вас і допомогти краще зрозуміти основний матеріал. Запропоновані «Мозкові штурми» дадуть змогу зібратися і разом подумати, обговорити, порадитися, як правильно відповісти на поставлене запитання. Вирішальне слово — за вчителем/вчителькою.
Наприкінці параграфів наведено узагальнюючі схеми, в яких стисло відображено зміст параграфа. їх також треба розглядати не поспішаючи, звіряючись із текстом, можна доповнювати на власний розсуд! У підручнику ми пропонуємо різноманітні питання і завдання. Нумерація цих завдань наскрізна. Це допоможе учням швидко відшукати потрібний номер задачі, а вчителю — швидше дати домашнє завдання.