Deutsch
Німецька мова (5-й рік навчання). Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Автор: Н.П.Басай
- Видавництво: "Методика Паблішинг"
- Рік видання: 2017
- Сторінок: 216
- Формат файлу: pdf
Любий друже!
Підручник, який ти тримаєш у руках, є п'ятим з серії навчально-методичних комплексів «Паралелі» для вивчення німецької мови як другої іноземної, яка допоможе тобі крок за кроком оволодівати мовою і рухатися вперед для досягнення рівня А2.
Підручник «Паралелі» для 9-го класу складається з 8 тематичних модулів. Кожний модуль вміщує 10-12 сторінок і ділиться на 4 блоки: А, В, С і D.Th працюватимеш з текстами, діалогами, вправами й завданнями, які допоможуть тобі розвивати й вдосконалювати навички говоріння, аудіювання, читання і письма. Більшість письмових вправ ти виконуватимеш у робочому зошиті.
Тексти із завданнями до них з розділу Infobox Landeskunde цього підручника будуть і надалі знайомити тебе з країнознавством держав, мову яких ти вивчаєш. Певні відомості з життя твоїх однолітків з німецькомовних країн пропонують й інші тексти підручника.
Розділ Grammatik auf einen Blick у кінці кожного тематичного модуля допоможе тобі самостійно опановувати граматичні явища. В короткому граматичному довіднику ти знайдеш правила з прикладами.
Нові слова містяться наприкінці кожного тематичного модуля в рубриці Wortschatz: Das ist neu! Вони наведені тут за алфавітом і з прикладами, що допоможе тобі краще їх запам'ятовувати. А якщо ти забудеш значення якогось слова, то зможеш звернутися до словника в кінці книги, де вміщено всі лексичні одиниці з цього підручника та основна лексика попередніх трьох років навчання.
Розділ Zwischenstation після кожних двох тематичних модулів допоможе тобі повторити, узагальнити й систематизувати вивчений матеріал. Матеріал цього розділу призначено для удосконалення вмінь читання, аудіювання, говоріння і письма, або ти можеш використовувати їх для підготовки до іспиту.
У кінці підручника ти знайдеш список неправильних дієслів німецької мови.
Компакт-диск до підручника містить аудіозапис текстів і діалогів для розвитку вмінь аудіювання.