Νεοελληνικη γλωσσα
Новогрецька мова для загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням українською мовою. Підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Автор: О.М.Добра, Н.Ю.Воєвутко, К.О.Жабко, Ю.А.Кіор, Р.В.Кіор, Ю.Б.Лабецька, О.В.Сніговська
- Видавництво: "Букрек"
- Рік видання: 2017
- Сторінок: 156
- Формат файлу: pdf
Сучасні вітчизняні й світові підходи до мовної освіти декларують, що мова — рідна або іноземна - у першу чергу е засобом сприймання та передачі інформації про навколишню дійсність, спілкування у природніх умовах соціального життя. Саме за такою концепцією із урахуванням компетентнісного, когнітивно-комунікативного, особистісно орієнтованого і діяльнісного підходів до навчання створено підручник для 9 класу «Новогрецька мова для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою».
Мета підручника — поглиблення та вдосконалення навичок школярів щодо практичного володіння новогрецькою мовою. Підручник відповідає змісту навчальної програми з новогрецької мови для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання з вивченням іноземних мов (укладач: О. М. Добра).
Принципами, з урахуванням яких побудовано підручник, е: необхідність та достатність змісту для реалізації цілей навчання; доступність для засвоєння змісту в цілому та окремих його частин; наочність; використання рідної мови; інтерактивне спілкування; індивідуалізація навчання.
Завдання і зміст підручника забезпечують мотивацію до спілкування новогрецькою мовою, спрямовані на здобуття знань, які трансформуються в уміння та досвід учня, а саме: розвиток усного та писемного мовлення, збагачення словникового запасу, формування вмінь і навичок узагальнювати інформацію, виокремлювати головне та другорядне, осмислювати і творчо застосовувати її в нових умовах.
Структура підручника підпорядкована його меті та узгоджена із його принципами. Створений підручник складається з 8 розділів: «Родина і друзі», «Відвідування магазинів», «Молодь і дозвілля», «Харчування та традиційна кухня», «Професії», «Спорт», «Україна», «Греція». Наприкінці підручника подано граматичні таблиці, які унаочнюють феномени грецької граматики, а також новогрецько-український та українсько-новогрецький словники, що забезпечують школярів лексичним запасом, необхідним для опанування матеріалу підручника.
Книжка супроводжується робочим зошитом, вправи якого розташовані відповідно до тем підручника та спрямовані на відпрацювання його лексичного і граматичного матеріалу. Система вправ і завдань у підручнику та робочому зошиті базується на тек-стоцентричній основі, характеризується гнучкістю, містить завдання різних рівнів — від репродуктивного до творчого, що сприяє актуалізації пізнавальної активності учнів.
У виданні були використані посібники з граматики новогрецької мови, окремі тексти грецьких авторів, ілюстрації з мережі Інтернет.
Шляхом добору теоретичного, практичного й ілюстративного матеріалу авторський колектив намагався максимально узгодити прогнозовані результати шкільної мовної освіти з потребами суспільства.