Español

Оцінити підручник:
5,0 1
Іспанська мова 8 клас Редько Береславська 2016 (8 рік навчання)

Іспанська мова (8-й рік навчання). Підручник для 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів.

  • Автор: В.Г.Редько, В.І.Береславська
  • Видавництво: "Генеза"
  • Рік видання: 2016
  • Сторінок: 224
  • Формат файлу: pdf

Підручник “HOLA. ESPAÑOL-8” створено відповідно до чинної навчальної програми з іноземних мов і сконструйовано відповідно до компетентнісного, комунікативного, діяльнісного, особистісно орієнтованого і культурологічного підходів, за якими оволодіння іноземною мовою розглядається як процес формування в учнів умінь і навичок спілкування в усній та письмовій формі.

Матеріал підручника структуровано за тематичним принципом. Тематичні розділи, у свою чергу, поділено на уроки, кожний з яких є цілісним компонентом, у межах якого виконується певне комунікативне завдання. Відповідно до умов навчання вчитель може дозувати зміст уроків, забезпечуючи засвоєння учнями обсягу мовного і мовленнєвого матеріалу, передбаченого програмою. Такий підхід дає вчителеві можливість використовувати на уроці додаткові дидактичні засоби, види і форми роботи, що сприяють ефективності навчального процесу.

Методична організація матеріалу підручника доз воляє раціонально будувати навчальний процес, а оптимізована система вправ і завдань за безпечує ефективне формування в учнів іншомовної комунікативної міжкультурної компетентності.

Вікові психофізіологічні особливості восьмикласників, їхні інтереси, навчальний та життєвий досвід зумовлюють більш широке використання творчих видів діяльності, серед них - навчальних мовленнєвих ситуацій, проектної, групової та парної форм роботи.

У підручнику використано автентичні мовні, мовленнєві та ілюстративні матеріали, які сприяють формуванню в учнів соціокультурної компетентності.

Кожний тематичний розділ завершується тестовими завданнями для оцінювання і самооцінювання рівня володіння учнями іспанською мовою.

У підручнику вміщено розділ з автентичними текстами для самостійного читання. Вони дещо складніші, ніж навчальні тексти підручника. Передбачається, що учні зможуть самостійно працювати з ними, використовуючи словник, і у такий спосіб збагачувати свій мовний запас і знання про країну, мова якої вивчається. Тексти супроводжуються уніфікованими комплексами вправ і завдань. Цей розділ забезпечує вчителя і учнів додатковим навчальним матеріалом і дає можливість використовувати підручник не тільки в загальноосвітніх навчальних закладах, а й у школах інших типів з більшою кількістю годин, відведених на вивчення мови.

 

Схожі матеріали