Історія України

Оцінити підручник:
4,5 2
Історія України 7 клас Свідерський Ладиченко Романишин 2007

Історія України. Підручник для 7 класу.

  • Автор: Ю.Ю.Свідерський, Т.В.Ладиченко, Н.Ю.Романишин
  • Видавництво: "Грамота"
  • Рік видання: 2007
  • Сторінок: 272
  • Формат файлу: pdf

Минулого навчального року ви здійснили захопливу подорож у часі — побачили перших людей, спостерігали, як утворювалися й зникали держави, цивілізації. Відстані ви подолали величезні — мільйони років, а путівником був підручник «Історія Стародавнього світу». Отже, з першою складовою науки «Всесвітня історія» — «Історією Стародавнього світу» ви вже ґрунтовно ознайомилися. Відомості, отримані під час вивчення цієї науки, стануть основою історичних знань на все життя, допоможуть осягнути інші шкільні предмети — зарубіжну й українську літератури, географію, правознавство тощо.

У цьому навчальному році ви вивчатимете дві історичні дисципліни — «Історія України» та «Історія середніх віків». Спільною рисою цих предметів є те, що вони вивчають добу Середньовіччя, а різняться тим, що історія середніх віків висвітлює історію зарубіжних країн, а історія України — нашої Батьківщини.

Мандруючи Стародавнім світом, ви зрозуміли, що історія України є складовою минулого всього людства. І на її теренах майже мільйон років тому з'явилися первісні люди. Найдавнішими розвиненими суспільними утвореннями були землеробсько-скотарські племена трипільської культури, яка є однією з найрозвиненіших давніх аграрних цивілізацій. З часом її змінила скіфо-сарматська доба. Безперервний плин історії на узбережжі Понта Евксинського продовжили античні міста-держави. Під час Великого переселення народів як самостійна етнічна спільнота сформувалися слов'яни.

У цьому році мандрівка продовжується: ми спостерігатимемо за розвитком нашої країни, а дороговказом буде підручник «Історія України», який ви тримаєте в руках. Навчатися за ним, сподіваємося, буде цікаво й легко, тому що правила не змінилися. Так само, як і в минулому році, найперше слід прочитати параграф, що має певну назву. Зміст параграфа поділено на частини, які також мають свої номер і назву, — це свого роду зупинки в часі. В оповіді про події минулого виділені імена історичних осіб, назви місця події та дати, а також нові терміни, пояснення яких подається на берегах сторінки. Слова або речення, що мають особливе значення, виділені курсивом. Прочитавши параграф, слід відповісти на запитання, виконати завдання, подані наприкінці иараірафа. Якщо ви були уважними, то неодмінно це зробите — у тексті є всі необхідні відомості, а у вас — неабияка уява та здатність зіставляти, аналізувати, робити висновки.

Запитання та завдання на початку параграфа нагадають уже відоме вам і допоможуть осягнути нове. Є в підручнику й уривки з історичних джерел. Досліджувати їх, уявляючи себе істориком, надзвичайно цікаво й корисно — це розвиває логічне мислення, яке дуже потрібне в житті. Ще в книзі є додатки: хронологічна таблиця, короткий словник необхідних вам історичних термінів та інше.

 

Схожі матеріали