Українська мова
Українська мова. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів.
- Автор: І.П.Ющук
- Видавництво: "Навчальна Книга"
- Рік видання: 2015
- Сторінок: 296
- Формат файлу: pdf
Дорогі семикласники!
Мову можна вчити для когось і можна вчити для себе. Для когось — це заради високої оцінки, заради балів. Для себе — заради розвитку безмежних можливостей свого мозку, задля підвищення свого інтелектуального рівня. Це, звичайно, забезпечує водночас і високу оцінку.
Мова, як жоден інший предмет, найглибше сягає в підсвідомість людини, формує її, удосконалює. Тому при вивченні мови важливе не зазубрювання правил, які відразу ж і забуваються, а проникнення в навдивовиж логічно побудовану структуру рідної мови.
Мова має дві сторони: видиму й невидиму. Видима сторона — це мовлення, тобто усне й письмове спілкування, читання, творення текстів. Невидима — це мовні засоби, які у вигляді зв’язків між нейронами мозку залягають у глибинах нашої пам’яті і які ми постійно використовуємо під час мовлення й мислення. Мовні засоби в нашій пам’яті бувають невпорядковані, хаотичні і чітко впорядковані, як, скажімо, з’єднання в досконалому електронному пристрої. Зрозуміло, що бажаних результатів досягають там, де система логічно облаштована відповідно до її внутрішніх функціональних законів, і навпаки, результати мізерні там, де панує безлад.
Отож вивчення мови, коли воно не формальне, а вдумливе й дослідницьке, не тільки допомагає систематизувати мовні засоби в нашій пам’яті, а й формує, логічно впорядковує зв’язки між нейронами мозку, яких є безліч, і таким чином удосконалює мислення, робить нас більш пристосованими до мінливих умов повсякденного життя, пробуджує творчі нахили, властиві кожній людині.