Хімія
Хімія. Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту.
- Автор: Г.А.Лашевська, А.А.Лашевська
- Видавництво: "Генеза"
- Рік видання: 2011
- Сторінок: 160
- Формат файлу: pdf
Вітємо Вас, учні!
Цього навчального року ви:
• поглибите знання з органічної хімії, набуті в основній школі;
• встановите причинно-наслідкові зв’язки між фізичними і хімічними властивостями найважливіших органічних сполук та їхнім використанням;
• конкретизуєте уявлення щодо багатоманітності органічних сполук;
• дізнаєтеся більше про теорію як вищу форму наукових знань і про рівні структурної організації речовини;
• удосконалите вміння безпечно поводитися з найпростішим лабораторним обладнанням і реактивами під час виконання хімічних дослідів;
• застосуєте методи пізнання, відомі вам з основної школи, під час демонстрування хімічних дослідів учителем і власноруч виконуючи їх на уроці чи в позаурочний час;
• використаєте вміння працювати з навчальною літературою та іншими джерелами інформації для розширення свого світогляду;
• розвинете здатність мислити не лише абстрактно, а й образно, критично сприймати й аналізувати інформацію.
Реалізувати ці завдання вам допоможе підручник з хімії. Його рубрикація та умовні позначення полегшать вам орієнтування в навчальному матеріалі.
Ви маєте самі визначити обсяг роботи, власну освітню траєкторію - кількість завдань і їхня різноманітність достатні, аби кожен вибрав собі ті, які йому до снаги. Ваш найперший порадник у цьому - вчитель хімії. Хто, як не він, знає рівень навчальних можливостей, схильності та уподобання своїх вихованців, тож охоче допоможе правильно визначити обсяг домашнього завдання.
Яке призначення рубрики «Про головне»? Вона допоможе вам швидко пригадати й усвідомити найважливіше з того, про що йшлося у параграфі.
Для чого у підручнику наведено тестові завдання? Їхнє виконання сприятиме не лише закріпленню вивченого, а й удосконаленню вмінь працювати з тестовими завданнями взагалі. Ці вміння нагодяться вам під час проходження зовнішнього незалежного оцінювання.
Чи всі завдання виконувати? Завдання в основному тексті параграфів спрямовані на актуалізацію наявних і закріплення щойно здобутих знань, тому не варто залишати їх поза увагою. До того ж у такий спосіб ви змінюєте вид діяльності, це «розвантажує» мозок і сприяє розв’язанню проблем на рівні підсвідомості.